Tilaaminen, toimitus, maksutavat ja palautus
Asiointi Kids Avenue verkkokaupassa on turvallista ja helppoa. Noudatamme toiminnassamme kuluttajasuojalakia ja verkkokauppamme takaa turvallisen ympäristön maksutapahtumien suorittamiseen. Kids Avenue Ay ei luovuta asiakastietoja eteenpäin, eikä niitä käytetä markkinointitarkoituksiin, ellei asiakas ole sitä erikseen pyytänyt. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, ja pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Myymälässä ja verkkokaupassamme on sama varasto. Kuitenkin hintaeroja myytävissä tuotteissa saattaa esiintyä. Pyrimme pakkaamaan tilaukset heti saman päivän aikana (ennen klo 12.00 tehdyt tilaukset) tai seuraavana arkipäivänä, joten useimmiten voit odottaa pakettisi saapuvan 2-8 arkipäivän sisällä.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Toimitustavat ja- kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Toimitusmaksut sisältävät postikulujen lisäksi pakkaamisen käsittely- ja materiaalikulut. Yli 100 euron tilauksissa toimitus on ilmainen!
Asiakasnouto kivijalkamyymälästä Kampista
Kun valitsette tilauksen toimitusvaihtoehdoksi "asiakasnoudon", nouto on tehtävä 7 päivän sisällä tilauksen tekopäivästä. Pidämme oikeuden vapauttaa tilauksessa olevia tuotteita ja mitätöidä tilauksen mikäli se jää noutamatta. Noutamattomista tilauksista veloitamme kuluina 7,90e per tilaus.
Käsittely ja toimitusaika
Pyrimme postittamaan saapuvat tilaukset jo saman vuorokauden aikana tai viimeistään seuraavan vuorokauden aikana. Voit noutaa pakettisi kotipostistasi yleensä 2 arkipäivän sisällä, tai valita kotiinkuljetuksen, jolloin saatat saada paketin suoraan kotiovellesi jopa seuraavana arkipäivänä tilauksesi teosta. Posti säilyttää paketteja kaksi viikkoa, jonka jälkeen lähetys palautuu takaisin. Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan vain kerran. Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomen alueelle.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-6 päivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Maksutavat
Kids Avenue verkkokaupassa maksu tapahtuu aina yhteistyökumppanimme Klarnan Checkout-palvelun kautta. Maksutapa valitaan kassalla ennen tilauksen vahvistamista. Asiakkaalle täysin verkossa toimiva Klarna Checkout on saumaton ja mobiililaitteilleoptimoitu ratkaisu, joka tarjoaa luokkansa parhaimman ostokokemuksen. Kassa tunnistaa asiakkaan, mahdollistaa yhden klikkauksen ostoksen ja tukee kaikkia suosituimpia maksutapoja.
Juuri sinulle sopivan maksutavan voit valita näistä vaihtoehdoista:
• Pankki- tai luottokorttimaksu tilauksen yhteydessä
• Verkkopankkimaksu (useimmat verkkopankit) tilauksen yhteydessä• Klarna-lasku sähköpostiin: 14 päivää maksuaikaa ilman lisäkuluja• Joustava osamaksu (6, 12, 24 ja 36 kuukauden maksusuunnitelma jajoustavat maksut)
Klarna-laskun saat sähköpostiisi parin arkipäivän sisällä tilauksestasi. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.
Valitsemalla maksutavaksi Klarnan sitoudut vastaamaan kaikista maksutavasta aiheutuvista kuluista ja niiden omista ehdoista. Näitä kuluja ovat esimerkiksi mahdolliset korot ja muistutusmaksut. Lisää tietoa Klarnan ehdoista löydät alla olevistalinkeistä.
Klarnan käyttöön sovelletaan Klarnan ehtoja ja Klarnan käyttöä koskeva sopimus on käyttäjän ja Klarnanvälinen.
Lisätietoa Klarna Laskusta löydät täältä.
Lisätietoa Klarna Tilistä löydät täältä.
Yleiset ehdot löydät täältä. Vakiomuotoiseteurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.
Palautusohjeet
Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli et ole täysintyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, lähetä se takaisin 14 vrk kuluessa, niin palautamme tuotteen hinnan takaisin sinulle. Täytä mukaan vaihto- japalautuslista, jonka lähetämme sähköpostiin ja kirjoita siihen palautuksen syy. Perimme jokaisesta tehdystä palautuksesta käsittelykulut 4,90e emmekä hyvitä toimituskuluja. Huomioithan myös sen, että mikäli palautuksen jälkeen tilauksen loppusumma jää alle 100 euron, jolloin toimituskuluttomuuden raja ei enää ylity, perimme normaalit toimituskulut 6,90€ jälkikäteen.
Muistathan kuitenkin, että ehtona täydelle palautukselle on että, palautettava tuote on käyttämätön, puhdas, pesemätön jatäysin uuden veroinen. Muista myös tarkistaa tilaamasi tuotteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua. Palauta tuotteet aina niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennenpalautuksen takaisin maksua. Tietyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta jos alkuperäinen pakkaus on avattu. Poikkeuksena ovat alusvaatteet, uimapuvut, hiusasusteet, tutit ja muut hygieniatuotteet, sillä niillä ei ole vaihto- tai palautusoikeutta käyttämättöminäkään. Asiasta ilmoitetaan ennakkoon kyseisen tuotteen esittelysivulla. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Posti- tai matkahuollon toimipisteestä noutamatta jätetyistä paketeista emme hyvitä toimituskuluja.
Jos asiakas on valinnut tilaukselle noudon Kids Avenue kivijalkamyymälästä Kampista, silloin palautus tapahtuu suoraan myymälään tai postitse. Siinä tapauksessa asiakas itse maksaa palautus postituskuluja.
Palautus lähetetään meidän viralliseen osoitteeseen:
Kids Avenue Ay
Kampin Kauppakeskus, 3. krs
Urho Kekkosen katu 1 00100 Helsinki
puh. 040 5514988
Tuotteen vaihtaminen
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen eri kokoiseen tai väriseen tuotteeseen, palauta tuote normaalisti asiakaspalautuksena yllä olevien ohjeiden mukaan. Tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta verkkokaupassa. Näin voimme parhaiten varmistaa, että toivomasi väri tai koko on saatavilla ja saamme haluamasi tuotteet sinulle nopeasti. Uudesta tilauksesta veloitamme normaalit postikulut. Jos olet saanut alkuperäisessä tilauksessa väärän tai viallisen tuotteen, palauta tuote asiakaspalautuksena ja täytä mukaan vaihto-ja palautuslista. Lähetämme sinulle uuden tuotteen postikuluitta. On myös hyvä soittaa ja ilmoittaa virheellisestä tuotteesta ja varmistaa että haluamasi tuote otetaan sinulle sivuun välittömästi.
Palautus tai vaihto onnistuu myös meidän kivijalkamyymälässämme Kampissa, Kampin kauppakeskuksessa.
Maksun palautus
Kun vastaanotamme palautuksesi, hyvitämme maksamasi summan sinulle pikimmiten. Kun olet maksanut tilauksesi Klarna Checkout palvelun kautta, palautetut tuotteet hyvitetään laskussasi.
On hyvä varata noin 6 arkipäivää postin kulkua ja rahansiirtoa varten. Jos on kulunut yli 10 arkipäivää siitä, kun olet jättänytpalautuksen postiin, eikä palautus vielä näy tililläsi, ota yhteyttä niin tarkistamme asian.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Posti- tai matkahuollon toimipisteestä noutamatta jätetyistä paketeista emme hyvitä toimituskuluja.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti tai soittamalla meille yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
Asiakaspalvelumme
Mikäli teillä on jotain kysyttävää, niin ottakaayhteyttä asiakaspalveluumme:
sähköposti: kidsavenue@kidsavenue.eu
puh: 040 5514988
Ehdot on päivitetty 01.01.2023